Annonse:
Annonse:
Velkommen til Pondus.no forum!

En liten pause fra alt det seriøse i hverdagen!
Logg inn og sleng med leppa om alt fra skrotinger til overstegsfinter med dine Pondus-buddies!

Søk | Aktive emner

Hva er din beste konsertopplevelse? Alternativer
San_Miguel
30. desember 2011 17:55:13 Rapporter

Innmeldt: 05.02.2009

Til toppen
Ok here we go:

AC/DC på Valle Hovin 2010 var stort, selv om de ble forsinka som F.

Metallica i spektrum 2009 var fett, første konserten med et skikkelig band jeg var på. Svartebørshaien tjente gode penger på meg og kompisen min.

A-ha på Ullevaal 2010 var konge, kanskje fordi jeg ikke hadde noen særlig store forventninger, var bare der for å få dem med meg før de la opp.

Gikk med en kompis på Green Day 2010, han presterte å komme seg opp på scenen iført en rød tettsittende Spider man liknende drakt, så det gjorde jo kvelden kul. Fikk tak i en trommestikke på slutten.

Foo Fighters i Telenor Arena 2011. Ræva lydanlegg, fantastisk band!

Tantara på Dr Rock i Oslo 2011. Thrash metal band som spilte på pub foran 10-12 stk. Selv om det var lite folk og trangt og alt det der var det en kul opplevelse.

Men den feteste konserten jeg har vært på var Kvelertak på Rockefeller november 2011. Bra liv, bra lyd, greit øl og ikke minst en perfekt setliste. Alle som liker tung rock bør se Kvelertak.
TheKilljoy
8. april 2012 01:38:42 Rapporter

Innmeldt: 18.03.2012

Til toppen
Har bare en jeg.
Kaizers Orchestra på sliperiet.
Fantastisk å se dem spille på en liten scene, men det var mange folk der. En 2 meters høy fyr sto foran meg halve konserten, så fikk bare sett hodet til Janove(vokalisten). Men det var verdt å stå og bli kastet øl på! perfekt konsert unntatt som sagt høyden min og at jeg var utrolig tørst

Fordi Geir Zahl er kul og har digg dialekt...
Snublefot
8. april 2012 11:27:23 Rapporter

Innmeldt: 09.02.2011

Til toppen
Siden dette er i katogorien "Annen musikk", så velger jeg ikke å ta med go'musikken. Var og så Faithless på Vaskeriet i Kristiansand, 800 mennesker og stinn brakke. Var så mange at brannvesnet satte foten ned etterpå slik at de aldri fikk ha så mange inne senere hehe. Konserten tok helt av, stod på galleriet helt fremst. Galleriet svaiet opp og ned i takt med musikken (og alle gærningene som stod og hoppet hehe), og det var laget av betong. Leste senere i ett musikkblad at Faithless bare hadde fått full uttelling en plass på sin mini turne (3 stopp), og det var i Kristiansand
TheKilljoy
19. juli 2012 17:00:57 Rapporter

Innmeldt: 18.03.2012

Til toppen
Enda en kaizers opplevelse. Er festival da. Denne gangen så jeg alt og hadde gleden av å møte noen i bandet.

Fordi Geir Zahl er kul og har digg dialekt...
Hurtigsvar Gjem hurtigsvar
Du må være innlogget for å kunne svare på innlegg.

Gå til forum
Du kan poste nye innlegg i dette forumet.
Du kan svare på innlegg i dette forumet.
Du kan slette dine innlegg i dette forumet.
Du kan endre dine innlegg i dette forumet.
Du kan lage avstemminger i dette forumet.
Du kan stemme i dette forumet.

RSS

Annonse: