Velkommen til Pondus.no forum!
En liten pause fra alt det seriøse i hverdagen!
Logg inn og sleng med leppa om alt fra skrotinger til overstegsfinter med dine Pondus-buddies!
|
|

Innmeldt: 02.07.2011 Innlegg: 78
Til toppen
|
[Ulvedal wrote:]Jeg har sendt inn CV'en min til Dagbladet. Dette burde vel være midt i blinken for dem? (img) Haha! Gikk ikke opp for meg en gang, fordi det så ut som forsiden på en hvilken som helst utgave av Dagbladet. Utrolig bra! Du får nok jobben om du toner ned tullenyhetene :) Når det er sagt, må jeg innrømme at jeg har kjøpt Dagbladet mange ganger pga tegneseriene.
Livet er ikke bare en dans på hoser
|
|
Innmeldt: 27.07.2012 Innlegg: 4
Til toppen
|
 fant en morsom en her om dagen! http://www.facebook.com/funnyvale & http://funnyvale.org for mer enkel humor! :)
|
|
Innmeldt: 27.07.2012 Innlegg: 4
Til toppen
|
|
|

Innmeldt: 14.10.2009 Innlegg: 114
Til toppen
|
Måtte le da jeg leste denne. 
Det finnes 10 måter å gjøre ting feil på, min og andres __ _______________________ // _ \ ___ //_______ __ _ _ / // /_/ / // / // //_ \ //_ \ // //__ // \ // \ //___/ // o // \\_ \\_ //__ \\_/| \\_/ //__/
|
|

Til toppen
|
Half-piece 
Det finnes 10 måter å gjøre ting feil på, min og andres __ _______________________ // _ \ ___ //_______ __ _ _ / // /_/ / // / // //_ \ //_ \ // //__ // \ // \ //___/ // o // \\_ \\_ //__ \\_/| \\_/ //__/
|
|

Innmeldt: 09.08.2009 Innlegg: 211
Til toppen
|
De fleste har vel fått med seg at Lucasfilm har solgt Star wars til Disney, og at det kommer både en ny trilogi, og spin-off filmer med enkeltkarakterer fra filmene. Nå har folka i Least I could do fått det med seg også, og de holder visst en knapp på denne karen! (linker under bildet) Free AckbarFinding Ackbar
|
|

Til toppen
|
Så feil, men likevel "tatt på kornet" 
|
|

Til toppen
|
Fra gjengen som går på butikken (igjen), jeg presenterer.... NEI! 
|
|
|
Du må være innlogget for å kunne svare på innlegg.
|
|