Velkommen til Pondus.no forum!
En liten pause fra alt det seriøse i hverdagen!
Logg inn og sleng med leppa om alt fra skrotinger til overstegsfinter med dine Pondus-buddies!
|
|

Innmeldt: 03.01.2012 Innlegg: 20
Til toppen
|
Noen her som har prøvd Amnesia? Jeg synes det er sykt kult og gøy. :D For de som ikke vet hva det er, er det et grøsserspill, der du går rundt i et gammelt hus, og leter etter måter å komme deg videre på. Du har fått hukommelsestap (derav navnet) og blir forfulgt av en skygge. Som om dette ikke var nok, kommer det stadig deformerte mostere etter deg, og du har ikke noe våpen å forsvare deg med. Alt man kan gjøre er å gjemme seg, eller løpe (sistnevnte er ikke anbefalt). XD

|
|

Innmeldt: 18.12.2011 Innlegg: 10
Til toppen
|
jeg har spellt dette spillet en gang, det holdt i massevis, ikke det at jeg er noen pyse, men akkuratt her tok jeg en mandig beslutning og forlot pc'n. bare tanken på og gå i det vannet igjen ekke spesielt morro, dette er ikke et spill for folk som ikke liker skummel musikk, har høyt blodtrykk og er redde for mørket.
Det er bedre og ha ti skritt i taket enn ti tak i skrittet....
|
|

Innmeldt: 03.01.2012 Innlegg: 20
Til toppen
|
|
|

Innmeldt: 18.12.2011 Innlegg: 10
Til toppen
|
eller man kan gjøre det....
Det er bedre og ha ti skritt i taket enn ti tak i skrittet....
|
|

Innmeldt: 02.05.2009 Innlegg: 34
Til toppen
|
My Little Pony!Eller med andre ord hvordan jeg kommer til å forestille meg deg i alle dine fremtidige posts.
I COULD be wrong, but I seriously doubt it!
|
|

Innmeldt: 18.03.2012 Innlegg: 40
Til toppen
|
Vil prøve det! Skal kanskje kjøpe det på Steam eller ebay. Må bare ha det! Ser så awesome ut.
Fordi Geir Zahl er kul og har digg dialekt...
|
|

Innmeldt: 14.09.2011 Innlegg: 56
Til toppen
|
[Hypnotoad wrote:]My Little Pony!Eller med andre ord hvordan jeg kommer til å forestille meg deg i alle dine fremtidige posts. Godt å vite at jeg ikke er den eneste med et intenst hat for My Little Pony. Mye det samme med Minecraft.
Nei, pokker ta! Nå skal det jodles!
|
|
|
Du må være innlogget for å kunne svare på innlegg.
|
|