|
|
Innmeldt: 15.03.2012 Innlegg: 2
Til toppen
|
Mitt første møte med maiden var live-albumet death on the road, husker jeg kjøpte den når jeg var 9 år gammal, er 17 nå og har vert maiden-frelst siden den gang. Uansett om jeg får dilla på andre band i perioder, og ikke har hørt på maiden på ei beite, så blir jeg like positivt overraska hver gang jeg hører lyden av selveste heavy metal-gudene!
|
|

Innmeldt: 09.02.2011 Innlegg: 229
Til toppen
|
Dette må være lykke måneden min. Først vinner jeg konkuranse her på Pondus.no, takk for pakken foresten (hadde bare 1 av de fra før), men sammen med pakken lå det en melding om rekomandert sending fra Maiden. Viser seg at jeg har vunnet en signert Flight 666 BD woohoo. Tror jaggu jeg skal levere inn lotto kupong nå
|
|

Innmeldt: 03.12.2011 Innlegg: 4
Til toppen
|
Iron Maiden er fantastiske :) Har tre plater :)
|
|

Til toppen
|
De er det, og enda bedre live. Ryktene skal ha det til at de kommer til norge neste år i forbindelse med re-lanseringen av Seventh tour of a seventh tour turneen de hadde. Håper det skjer, og at det ikke er innendørs for det ble badstu på telenor arena sist.
|
|

Til toppen
|
Har du 1 time og 56 minutter og slå ihlel, så er kanskje dette noe for deg? http://www.youtube.com/watch?v=kI1DpDxdkAw
|
|

Innmeldt: 06.01.2012 Innlegg: 7
Til toppen
|
Er det noen som har skaffet seg de nye vinylutgavene? Skaffet meg The Number of the Beast og Piece of Mind idag. Resten kommer utpå våren.
|
|
 Moderator
Innmeldt: 19.10.2009 Innlegg: 478
Til toppen
|
Platespilleren min er herpet, så jeg tenkte det er like greit å vente til jeg har noe å spille dem på igjen. Meeen, de hadde jo sett fryktelig flott ut på hyllen... Debuten og 'Killers' er forresten også ute.
|
|

Til toppen
|
Har de fra den gang de ble utgitt første gangen, holder det for meg :)
|
|

Innmeldt: 09.08.2009 Innlegg: 211
Til toppen
|
Jeg har fryktelig lyst til å bli vinylsamler igjen, har en halv hyllemeter med plater fortsatt som jeg ikke har hatt hjerte til å kvitte meg med, selv om platespilleren i praksis ikke fungerer lenger. Jeg kjenner meg selv for godt dog, hvis jeg slipper løs samlemanikeren igjen, går boligsparingen til helvete igjen. Jeg tør rett og slett ikke begynne å eksperimentere med et bedre anlegg igjen, fordi jeg *vet* at jeg kommer til å like det. ..men det ble fortsåvidt en avsporing.
|
|
 Moderator
Innmeldt: 19.10.2009 Innlegg: 478
Til toppen
|
[Snublefot wrote:]Har de fra den gang de ble utgitt første gangen, holder det for meg :) Du sitter på gull! Jeg er for ung til å ha originale vinyler fra den gang da. Kassetter og CD'er var i skuddet da jeg begynte å interessere meg for musikk. For et par år siden, arvet jeg platesamlingen til min far, og der var det mange godsaker! Black Sabbath, Deep Purple, Uriah Heep, Boston, Santana og ganske mye mer. Ikke akkurat samleobjekter, for de var spilt i filler. Slik det skal gjøres!
|
|

Til toppen
|
[magicrat wrote:]Jeg har fryktelig lyst til å bli vinylsamler igjen, har en halv hyllemeter med plater fortsatt som jeg ikke har hatt hjerte til å kvitte meg med, selv om platespilleren i praksis ikke fungerer lenger. Jeg kjenner meg selv for godt dog, hvis jeg slipper løs samlemanikeren igjen, går boligsparingen til helvete igjen. Jeg tør rett og slett ikke begynne å eksperimentere med et bedre anlegg igjen, fordi jeg *vet* at jeg kommer til å like det.
..men det ble fortsåvidt en avsporing. Du får bare si i fra hvis du skal ehh gi de bort  [Ulvedal wrote:][Snublefot wrote:]Har de fra den gang de ble utgitt første gangen, holder det for meg :) Du sitter på gull! Jeg er for ung til å ha originale vinyler fra den gang da. Kassetter og CD'er var i skuddet da jeg begynte å interessere meg for musikk. For et par år siden, arvet jeg platesamlingen til min far, og der var det mange godsaker! Black Sabbath, Deep Purple, Uriah Heep, Boston, Santana og ganske mye mer. Ikke akkurat samleobjekter, for de var spilt i filler. Slik det skal gjøres! Det gjør du og min venn :) Husker ennå som om det var i går, da jeg kjøpte min første LP. Var Maiden's debut album og det var oktober 1981. Det som er spesielt med dette er at jeg kjøpte min første platespiller i mai 1990. Se for deg en tenåringsgutt som sitter og "banger" så hardt han bare klarer mens han sitter roligst mulig under skrivebordet til storesøster med øreklokker på med lyden nesten av, og der har du meg fra 1981 til 1990 hehe. Merkelig nok får jeg fortsatt ståpels på armer og bein når jeg hører første album nå :)
|
|

Til toppen
|
Fant denne ved en tilfeldighet, så hvis du har lite å gjøre i sånn ca halvannen time...ta fram øl og popcorn :D http://www.youtube.com/watch?v=Y3Uus_r90Ts
|
|

Innmeldt: 02.07.2011 Innlegg: 78
Til toppen
|
Er det rom for en heftig cover-versjon her? Dette er et levende bevis på at Maiden også ville overlevd Romantikken. http://www.youtube.com/watch?v=hXLo1l5gS-I&sns=em
Livet er ikke bare en dans på hoser
|
|
|
Du må være innlogget for å kunne svare på innlegg.
|
|