|
|

Innmeldt: 03.02.2009 Innlegg: 2
Til toppen
|
liverpool siden 93 ca.. og ufrivillig - og innrømmer at jeg er medgangssupporter av start
Daruuuuuuuuuuuuuuuuuuude - Saaaaaaaaaaaaaaaandstoooooooooooorm
|
|

Innmeldt: 09.02.2011 Innlegg: 229
Til toppen
|
[Grobbie wrote:]og innrømmer at jeg er medgangssupporter av start Medgangssupporter ved nedrykk, tør ikke tenke på hvordan det blir hvis de skulle klare å holde seg i divisjonen
|
|

Innmeldt: 30.10.2011 Innlegg: 11
Til toppen
|
Man U! MAN U! MAN U! MAN U MAN U 4EVER!!!!1
|
|

Innmeldt: 09.02.2011 Innlegg: 229
Til toppen
|
[fisker wrote:]Man U! MAN U! MAN U! MAN U MAN U 4EVER!!!!1 Er det disse du heier på? Merkelig sammenheng at du skulle ha en homo relasjon i avataren din
|
|

Innmeldt: 06.11.2011 Innlegg: 3
Til toppen
|
En uke hvor Liverpool slår ut begge tegneserielagene fra Manchester, er ikke å forakte!
Born to Play
|
|

Innmeldt: 22.02.2012 Innlegg: 2
Til toppen
|
Napoli!
|
|
Innmeldt: 01.07.2012 Innlegg: 2
Til toppen
|
Liverpool!!!
🏈🏀⚽⚾🎾💩😷👿💼👢🎯👾 Spoiler (klikk for å vise) Spoiler (klikk for å vise) Spoiler (klikk for å vise) [Gunnar evjen wrote:]Ut å drepe noen! ... Nei .. Blir her i godstole
|
|

Innmeldt: 03.12.2011 Innlegg: 4
Til toppen
|
AcMilan, Brann og West Ham!
|
|

Innmeldt: 16.11.2012 Innlegg: 1
Til toppen
|
Rød jævel for alltid!<3
Niks, her står det ingenting - eller jo forresten...
|
|

Innmeldt: 18.03.2012 Innlegg: 40
Til toppen
|
Var Man U fan tidlig i barneskolen av én grunn: å slippe å bli mobbet.. Du skjønner på skolen vår mobba noen av gutta(man u fans var i flertall) Liverpool fans, og hvis du ikke holdt med noe lag, men bestemte deg for å holde med Man U slapp du kanskje å bli mobbet av dem... De satte i gang et protest tog mot Liverpool for å mobbe bestevennen min(Hardcore Liverpool supporter siden bleiestadiet). Fy faen for noen jævler...
Fordi Geir Zahl er kul og har digg dialekt...
|
|
Innmeldt: 18.12.2012 Innlegg: 1
Til toppen
|
M.U.F.C og Aalesund. Var på cupfinalen i 2011 :D
|
|
Innmeldt: 23.04.2013 Innlegg: 1
Til toppen
|
Manchester United, helt klart!
|
|
|
Du må være innlogget for å kunne svare på innlegg.
|
|