|
|

Innmeldt: 13.10.2009 Innlegg: 2
Til toppen
|
En liten ting som irriterer meg en del! Når jeg trykker inn musehjulet for å åpne i ny fane, går eksisterende vindu videre til siden jeg vil inn på, i tillegg til å åpne den i en ny fane! Dette skjer kun på pondus.no! Klarer dere å ordne dette? Det skal sies at det fungerer på vanlig måte dersom man høyreklikker for deretter å klikke åpne ny fane, men det er tungvint i forhold til å bruke midtre museknapp! (Jeg bruker google chrome BTW, derom det er noe hjelp)
|
|

Innmeldt: 09.02.2011 Innlegg: 229
Til toppen
|
[Graham wrote:]En liten ting som irriterer meg en del! Når jeg trykker inn musehjulet for å åpne i ny fane, går eksisterende vindu videre til siden jeg vil inn på, i tillegg til å åpne den i en ny fane! Dette skjer kun på pondus.no! Klarer dere å ordne dette? Det skal sies at det fungerer på vanlig måte dersom man høyreklikker for deretter å klikke åpne ny fane, men det er tungvint i forhold til å bruke midtre museknapp! (Jeg bruker google chrome BTW, derom det er noe hjelp) Kan trykke inn mushjulet til jeg blir blå, uten at det åpner verken faner, vinduer eller for den sags skyld, dører. Tror nok du må se på innstillingene på musen din, kan i allefall ikke se at det skal være pondus.no sin "skyld".
|
|
 Moderator
Innmeldt: 19.10.2009 Innlegg: 478
Til toppen
|
Dette er nok ikke noe som kommer til å bli priotert, siden løsningen bare er et bittelite ekstra museklikk unna for brukerne, mens det er en pain in the ass å løse for folka som vedlikeholder siden :P
|
|

Til toppen
|
Tror smilefjesene er på ferie eller noe, for jeg ser bare masse spørsmåltegn og får denne meldingen når jeg prøver å bruke denne http://www.pondus.no/forum/images/emoticons/Confused3.gifServer Error 404 - File or directory not found. The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
|
|
Innmeldt: 22.11.2012 Innlegg: 2
Til toppen
|
Som ny på Pondus.no må jeg få spørre hvor jeg svarer på Arne Scheies konkurranse i Pondus jul 2012..........
|
|

Til toppen
|
[luciferbergen wrote:]Som ny på Pondus.no må jeg få spørre hvor jeg svarer på Arne Scheies konkurranse i Pondus jul 2012.......... Du gjør ikke det, konkurransen er forlengst avsluttet og vinneren er kåret. Hvorfor kan jeg ikke lengere klikke på bildene for å gå til artiklene? Og hvorfor går ikke siden tilbake til artikelen når man poster en kommentar? Får bare opp en liten melding om at jeg har postet alt?!?
|
|
Innmeldt: 22.11.2012 Innlegg: 2
Til toppen
|
[Snublefot wrote:][luciferbergen wrote:]Som ny på Pondus.no må jeg få spørre hvor jeg svarer på Arne Scheies konkurranse i Pondus jul 2012.......... Du gjør ikke det, konkurransen er forlengst avsluttet og vinneren er kåret. Hvorfor kan jeg ikke lengere klikke på bildene for å gå til artiklene? Og hvorfor går ikke siden tilbake til artikelen når man poster en kommentar? Får bare opp en liten melding om at jeg har postet alt?!? Hallo, bladet er nettopp kommet ut, og svarfrist er nyttårsaften...........................
|
|

Til toppen
|
Ahh, sorry litt for kjapp i avtrekkeren her :)
Da starter du bare en tråd...ehhh vent litt, du har gjort det ja. Hmmm, da er det vel litt opp til de store høvdingene her å se på saken.
|
|

Til toppen
|
Hvorfor står det under medlemskap i Profilinnstillinger: "Slett medlemskap på Donald.no" ??? Har nevøene til Donald hacket Pondus.no???
|
|

Innmeldt: 18.03.2012 Innlegg: 40
Til toppen
|
Det står også på profilen at man er enten "gutt" eller "jente" og ikke "fyr/mann" og "Kvinne/dame" eller hva det sto xD... Det passer ikke helt å sette "50 års gammel gutt".
Fordi Geir Zahl er kul og har digg dialekt...
|
|

Til toppen
|
[TheKilljoy wrote:]Det står også på profilen at man er enten "gutt" eller "jente" og ikke "fyr/mann" og "Kvinne/dame" eller hva det sto xD... Det passer ikke helt å sette "50 års gammel gutt". Det rare er at mange damer blir sure hvis det står "50 års gammel dame", de foretrekker merkeligt nok jente hehe
|
|

Til toppen
|
Hehe, jeg hadde nok foretrukket dame xD. Likte at det var fyr/mann og dame/kvinne jeg xD. Hva har skjedd med "Oss datanerder i mellom"?? Det er jo ingen tråder der, selv om det står deg skal være 15 tråder.
|
|
Innmeldt: 09.06.2011 Innlegg: 96
Til toppen
|
[TheKilljoy wrote:]Hva har skjedd med "Oss datanerder i mellom"?? Det er jo ingen tråder der, selv om det står deg skal være 15 tråder. De er der alle sammen, men forumet har standardinstilling om å bare vise tråder som er "Yngre en nseks måneder", og siden av av trådene i det forumet er det er de til synelatedne boirte - men det er det bare å endre i nedtrekksmeyen til "ALle" så er de der igjen.
|
|

Til toppen
|
[Gjest wrote:][TheKilljoy wrote:]Hva har skjedd med "Oss datanerder i mellom"?? Det er jo ingen tråder der, selv om det står deg skal være 15 tråder. De er der alle sammen, men forumet har standardinstilling om å bare vise tråder som er "Yngre en nseks måneder", og siden av av trådene i det forumet er det er de til synelatedne boirte - men det er det bare å endre i nedtrekksmeyen til "ALle" så er de der igjen. Ok, tusen takk :-).
|
|

Innmeldt: 07.12.2012 Innlegg: 12
Til toppen
|
Jeg merker meg at uttrykksikonene her ikke vil vises - hos meg i alle fall. Noen fungerer, men mange av smileyene her får et sånt "image missing"-bilde i stedet.
|
|

Til toppen
|
Er mye som mangler her, spesielt etter at de "oppgraderte" sidene. Hvis du ser litt lengere opp er dette alt nevnt, og tydeligvis glemt like fort.
|
|

Innmeldt: 30.04.2009 Innlegg: 13
Til toppen
|
Jeg har et problem med profilen min, men vet ikke om det gjelder andre; Jeg får ikke bladd mellom sidene i bladsamlinga eller favorittlista min over bladene. Har vært på andre profiler, og jeg kan bla på deres bladsamling og favorittlister. Skjer dette når andre besøker profilen min og vil se på bladsamlingen og hvilke som er mine favoritter? Det er ikke så viktig, bare litt irriterende, og vet ikke om det er pga at profilen min er gammel og har vært med fra den gamle pondus.no,
NEVER TRUST ANYTHING THAT BLEEDS FOR FOUR DAYS BUT DOESN´T DIE!
|
|

Til toppen
|
Kom bare til første side så det er tydeligvis noe galt.
|
|

Til toppen
|
Huff, mange feil på Donald og Pondus. Donald har også samme feil, og det tror jeg den Julia.no siden også har.
|
|

Innmeldt: 02.07.2011 Innlegg: 78
Til toppen
|
Denne 'Die Hard'-reklamen med en fantastisk irriterende pop-up hver gang man foretar seg noe, begynner å virke mot sin hensikt for meg. Kjenner at jeg får mindre og mindre lyst til å se filmen. Det er også verdt å merke seg at dette problemet oppleves enda mer irriterende på en mobil enhet. Får dere veldig mye ekstra for dette pop-up-stuntet, eller er det ikke helt gjennomtenkt?
Livet er ikke bare en dans på hoser
|
|
|
Du må være innlogget for å kunne svare på innlegg.
|
|