|
|
 Moderator
Innmeldt: 19.10.2009 Innlegg: 484
Til toppen
|
[magicrat wrote:]Det er kanskje lov å håpe at Wintersun klarer å ferdigstille albumet sitt snart også. Nå har de laget t-skjortet og begynt å spille en del sanger live også. Ja, det der var vel en av konsertene som måtte til for å betale regningene :P Det er alltids lov å håpe, slik vi har gjort de siste 5-6 årene... Holder på å kompilere en liste over kommende plater 2012, men det er for det meste bare ubekreftede rykter. Om de stemmer, kommer dette til å bli det beste året så langt, uten sidestykke!
|
|

Innmeldt: 09.02.2011 Innlegg: 231
Til toppen
|
Primal rock rebellion er ett sammarbeid med Adrian Smith fra iron maiden og Mikee Goodman tidligere vokalist i SikTh. Ligger ett spor ute fra den kommende skiva, og det høres ikke for ille ut.
|
|

Innmeldt: 22.05.2009 Innlegg: 36
Til toppen
|
Nå ser det ut til at Time (Wintersun) kommer ut til høsten, albumet er delt opp i to deler kalt Time I og Time II som utgis i 2013, ifølge nettsiden deres.
Du skal ikke fikse noe som fungerer.
|
|

Innmeldt: 09.08.2009 Innlegg: 211
Til toppen
|
Nå har jeg startet nedtellinga til The gaslight anthem's Handwritten - forhåndsbestillinga ligger inne http://www.youtube.com/watch?v=oST77VRHXt0Å splitte Time i to lukter litt ekstra-inntekter, men jeg merker allerede nå at det ikke kommer til å holde meg igjen
|
|

Til toppen
|
Siste kommentar fra Wintersun på Facebook: "You never finish a mix, someday you just gotta let it go... and today was that day. ;)"
|
|

Innmeldt: 04.10.2012 Innlegg: 1
Til toppen
|
Berre for å gje ein liten oppdatering på nasjonalrockens heimefront, anbefalar eg alle å snuse på Orango. Alle albumet er på Spotify, og musikken luktar 70-tallsbart, kubjelle (the good kind of cowbell) og verkstadsriff, med perfekt doserte sniff av roots innmellom meget, meget herleg rock. Perfekt. Rock n roll is back, kids.  Det er berre å glede seg til Colonial Militia II. Verkeleg eit band som får ufortjent lite merksemd.
"Eg kjem attende" - Ivar Aasen
|
|

Innmeldt: 12.11.2012 Innlegg: 19
Til toppen
|
Vell ka kan i sei?..... Å ja! Ny Deftones plate kommer ut i morgen den 13.November 2012! (O.O) Albumet heite ''Koi No Yokan'' med første singelen ''Leathers''. http://www.youtube.com/watch?v=sPO81Fz4s2g
''You shoot a guy from a high speed catapult.......Right into a brick wall!'' - George Carlin (Back in Town 1996)
|
|

Innmeldt: 07.09.2012 Innlegg: 3
Til toppen
|
Mammüth - Gone With the Wolves. Må höras på.
|
|
 Moderator
Til toppen
|
Det var bra saker! Noen anelse hvor man kan få tak i platen i fysisk format?
|
|

Innmeldt: 07.09.2012 Innlegg: 3
Til toppen
|
Jag har en kopia i bilen :) Annars ta kontakt med dem på fb: https://www.facebook.com/MammuthMetal. Eller gå på deras nästa konsert 23/2 på Martins i Lilleström eller 23/3 på Union Scene i Drammen Den finns på lite olika digitila medier ocskå (spotify, itunes, wimp, platekompaniet)
|
|

Til toppen
|
|
|
 Moderator
Til toppen
|
|
|

Til toppen
|
|
|

Til toppen
|
|
|

Til toppen
|
|
|
|
Du må være innlogget for å kunne svare på innlegg.
|
|