Annonse:
Annonse:
Velkommen til Pondus.no forum!

En liten pause fra alt det seriøse i hverdagen!
Logg inn og sleng med leppa om alt fra skrotinger til overstegsfinter med dine Pondus-buddies!

Søk | Aktive emner

Moro og idioti fra nyhetsverden Alternativer
Undiss
17. desember 2011 21:23:46 Rapporter

Innmeldt: 11.06.2010

Til toppen
Nå får jeg tilstå:
Jeg har ikke fulgt med på Idol. På over 6 år.
Men jeg må si meg enig, det er drit deilig å slippe å lese dårlige artikler om misformede barn som kan synge.
Snublefot
19. desember 2011 22:20:15 Rapporter

Innmeldt: 09.02.2011

Til toppen
RedakTom
11. januar 2012 14:50:31 Rapporter

Administrator

Innmeldt: 21.01.2009

Til toppen
Severin-Suveren
11. januar 2012 15:31:12 Rapporter

Innmeldt: 29.10.2011

Til toppen
Et godt eksempel på idioti

Hvor hårsåre kan man bli?
RedakTom
11. januar 2012 15:31:16 Rapporter

Administrator

Innmeldt: 21.01.2009

Til toppen
http://www.newser.com/story/117615/sign-language-triggers-gang-attack.html

Holy shit! Dypt tragisk, men holy shit! AAaaahahahaha!

Ulvedal
2. februar 2012 23:30:33 Rapporter

Moderator

Innmeldt: 19.10.2009

Til toppen
Fant denne vesle notisen i Bergens Tidende:

Godt gjort!

Ulvedal
25. mai 2012 17:18:01 Rapporter

Moderator

Til toppen
Fant denne fantastiske overskriften på ba.no i dag:

"Har du drukket all pærebrusen, Hitler?! Ikke noe etnisk rensing på deg i dag, unge mann!"

Ulvedal
5. juni 2012 22:53:53 Rapporter

Moderator

Til toppen
Regjeringen prøver nok en gang å slå gjennom med tidligere skjenkestopp på utesteder.

Tror de virkelig at tiden på døgnet har noe å si? Nordmenn har jo bygget seg opp en ganske "aggressiv" drikkekultur. Helgene SKAL tydeligvis brukes på å drikke seg teitest mulig, og dermed spiller ikke åpningstidene noen rolle. Om utestedene stenger tidligere, kommer folk til å begynne drikke tidligere, det er det ikke tvil om.

Hvis de derimot hadde forlenget skjenketidene, tror jeg det ville hatt en positiv effekt på utelivet. Slåsskampene starter jo alltid når alle skal hjem samtidig, i taxikøen og utenfor junkfoodsjappene. Om de krymper ned skjenkevinduet, kommer alle samtidig til by'n, og drikker fortere. Det er i hvert fall slik jeg oppfatter det gjennomsnittlige fyllasvin, og det hjelper ikke å prøve å tvinge om drikkevanene deres.

Personlig drikker jeg nesten aldri bare for å bli full lenger. Øl er godt, og det er ikke feil å ta seg en whisky eller en konjakk heller. Jeg går ut for å nyte drikken og selskapet, og da er det greit å ha litt tid på seg.

Hva mener dere?

RasmusL
7. juni 2012 22:05:00 Rapporter

Innmeldt: 27.02.2009

Til toppen
Jeg har vært på utested i nordsverige hvor det er tidlig skjenkestopp.. Der drakk de like mye som den gjengse nordmann, men måtte få det unna på kortere tid, og ble dermed desto fullere. Jeg tror ikke senere sjenketider vil få ned fylleprosenten.

Personlig har jeg sluttet å kjøpe ny drikke lenge før sjenkestopp uansett, så kan ikke si det bryr meg nevneverdig egentlig.
Øystein72
10. juni 2012 10:32:35 Rapporter

Innmeldt: 02.07.2011

Til toppen
Jeg er helt enig, og mener at innføring av slike bestemmelser er rene avsporinger. Trekker en parallell til noe som rammer meg mer, men som likevel er relevant fordi det ikke får den virkningen det er tiltenkt og at det bare er veldig irriterende, nemlig tidsbegrensningen på ølsalget i butikkene! Som småbarnsforelder er jeg sjelden i butikken før klokken har blitt 20.00, og må derfor planlegge lang tid i forveien om jeg ønsker å ta meg en øl til maten. Betyr dette at jeg er en del av en samfunnsgruppe med et etablert alkoholproblem, så alvorlig at jeg må styres av myndighetene?

Livet er ikke bare en dans på hoser
Hurtigsvar Gjem hurtigsvar
Du må være innlogget for å kunne svare på innlegg.

Gå til forum
Du kan poste nye innlegg i dette forumet.
Du kan svare på innlegg i dette forumet.
Du kan slette dine innlegg i dette forumet.
Du kan endre dine innlegg i dette forumet.
Du kan lage avstemminger i dette forumet.
Du kan stemme i dette forumet.

RSS

Annonse: