Velkommen til Pondus.no forum!
En liten pause fra alt det seriøse i hverdagen!
Logg inn og sleng med leppa om alt fra skrotinger til overstegsfinter med dine Pondus-buddies!
|
|

Innmeldt: 01.04.2009 Innlegg: 1
Til toppen
|
Hei folkens. Jeg leter meg skakk etter en enruter jeg tror kan være The King Him Selv Frode Øverli. Det kan hende jeg er et skrothue og at det er noen andre, slik som Lauvik, eller kanskje noen helt andre igjen, men kanskje noen her kan hjelpe meg?
Stripa jeg leter etter skjer på et akupunkturkontor, og "legen" kommer inn med en enorm nål i hendene, større enn sin egen kropp, og uttaler; "Ta det med ro. Vi har gjort dette i Kina helt siden... Tja, forrige uke en gang" eller lignende.
Er akupunkturstudent og har klamme drømmer om å blåse denne opp i plakatstørrelse og ha på mitt eget kontor (les: skoeske av en studenthybel).
Så om noen kunne hjulpet meg på vei, eller kanskje til og med ta seg bryet med å scanne den om de tilfeldigvis har den liggende på kabelkontoret, ja da hadde jeg vært evig taknemlig. Fint å være venner med de som leker med skarpe nåler btw. ;)
|
|

Innmeldt: 14.10.2009 Innlegg: 114
Til toppen
|
Det er nok Øverli som har produsert denne ja. Var i bordkalenderen 5.juni 2011. Har scannet den inn nå
Det finnes 10 måter å gjøre ting feil på, min og andres __ _______________________ // _ \ ___ //_______ __ _ _ / // /_/ / // / // //_ \ //_ \ // //__ // \ // \ //___/ // o // \\_ \\_ //__ \\_/| \\_/ //__/
|
|

Innmeldt: 02.07.2011 Innlegg: 78
Til toppen
|
Rutetid 1, side Spoiler (klikk for å vise) 112 Boken kan anbefales på det aller sterkeste!
Livet er ikke bare en dans på hoser
|
|

Innmeldt: 14.10.2009 Innlegg: 114
Til toppen
|
Mailet den til han, så han er en hæppy fyr, like hæppy som akupunktøren i ruta.
Det finnes 10 måter å gjøre ting feil på, min og andres __ _______________________ // _ \ ___ //_______ __ _ _ / // /_/ / // / // //_ \ //_ \ // //__ // \ // \ //___/ // o // \\_ \\_ //__ \\_/| \\_/ //__/
|
|

Innmeldt: 02.07.2011 Innlegg: 78
Til toppen
|
Bra du tar ansvar. Kom plutselig på at jeg hadde sett spm på forumet mens jeg satt Spoiler (klikk for å vise) på dass å leste boka. La merke til at du hadde scannet den, og tenkte at det i seg selv ikke hjelper fyren :)
Livet er ikke bare en dans på hoser
|
|
Innmeldt: 02.06.2012 Innlegg: 7
Til toppen
|
Dette er rutetid nr 101:
|
|
|
Du må være innlogget for å kunne svare på innlegg.
|
|