Annonse:
Annonse:
Velkommen til Pondus.no forum!

En liten pause fra alt det seriøse i hverdagen!
Logg inn og sleng med leppa om alt fra skrotinger til overstegsfinter med dine Pondus-buddies!

Søk | Aktive emner

Endelig vil Norge bli lagt merke til! Alternativer
Terrus
31. mai 2012 20:43:12 Rapporter

Innmeldt: 17.01.2011

Til toppen
Ja dere, nå virker det endelig som om en nordmann (eller rettere sagt ei nordkvinne) har tatt initiativet til å sette Norge på det internasjonale musikkartet. Folk har glemt Alexander Rybakk og Jahn Teigen, nå trengs det andre flinke (og ikke minst begavede) artister som kan ta opp kampen med resten av musikkeliten. Heldigvis finnes det slike personer, det er denne sangen et klart eksempel på.

Len deg tilbake og nyt kunstverket

Du får meg ikke til å skrive en signatur!
Ulvedal
31. mai 2012 20:59:23 Rapporter

Moderator

Innmeldt: 19.10.2009

Til toppen
Wow! Selv auto-tune sleit med å holde følge med den stemmen!

Det triste er at dette kommer til å bli en kjempehit. "Haha, hør på denne møkkalåten, da! HAHAHA!", og så sprer det seg som flatlus i et festivaltelt. Er det rart man mister troen på menneskeheten?

RedakTom
31. mai 2012 23:02:16 Rapporter

Administrator

Innmeldt: 21.01.2009

Til toppen
Jesus Krøstus!

Lurer så smått på hvordan stemmen hennes høres ut i virkeligheten. Dette var så jeg får lyst til å stikke en kanyle fylt med stålplast inn gjennom pupillene mine og tette ørene mine igjen innenfra.

Snublefot
1. juni 2012 10:58:57 Rapporter

Innmeldt: 09.02.2011

Til toppen
Det å legge ut slike låter her burde vært straffet med pisking på pung med spett... Latter
Terrus
1. juni 2012 18:07:37 Rapporter

Innmeldt: 17.01.2011

Til toppen
[Ulvedal wrote:]
Det triste er at dette kommer til å bli en kjempehit. "Haha, hør på denne møkkalåten, da! HAHAHA!", og så sprer det seg som flatlus i et festivaltelt. Er det rart man mister troen på menneskeheten?
Skjønner virkelig ikke hva du snakker om, dette er jo en kongelåt! Derfor vil den selvsagt spre seg, hvem vil klare å motstå den herlige stemmen, fengende teksten og utrolig gode musikkvideoen?

Du får meg ikke til å skrive en signatur!
Hurtigsvar Gjem hurtigsvar
Du må være innlogget for å kunne svare på innlegg.

Gå til forum
Du kan poste nye innlegg i dette forumet.
Du kan svare på innlegg i dette forumet.
Du kan slette dine innlegg i dette forumet.
Du kan endre dine innlegg i dette forumet.
Du kan lage avstemminger i dette forumet.
Du kan stemme i dette forumet.

RSS

Annonse: