Velkommen til Pondus.no forum!
En liten pause fra alt det seriøse i hverdagen!
Logg inn og sleng med leppa om alt fra skrotinger til overstegsfinter med dine Pondus-buddies!
Pondus.no forum
»
Musikk
»
Annen musikk
»
Endelig vil Norge bli lagt merke til!
| Søk | Aktive emner |
|
|

Innmeldt: 17.01.2011 Innlegg: 10
Til toppen
|
Ja dere, nå virker det endelig som om en nordmann (eller rettere sagt ei nordkvinne) har tatt initiativet til å sette Norge på det internasjonale musikkartet. Folk har glemt Alexander Rybakk og Jahn Teigen, nå trengs det andre flinke (og ikke minst begavede) artister som kan ta opp kampen med resten av musikkeliten. Heldigvis finnes det slike personer, det er denne sangen et klart eksempel på. Len deg tilbake og nyt kunstverket
Du får meg ikke til å skrive en signatur!
|
|
 Moderator
Innmeldt: 19.10.2009 Innlegg: 484
Til toppen
|
Wow! Selv auto-tune sleit med å holde følge med den stemmen! Det triste er at dette kommer til å bli en kjempehit. "Haha, hør på denne møkkalåten, da! HAHAHA!", og så sprer det seg som flatlus i et festivaltelt. Er det rart man mister troen på menneskeheten?
|
|
 Administrator
Innmeldt: 21.01.2009 Innlegg: 317
Til toppen
|
Jesus Krøstus! Lurer så smått på hvordan stemmen hennes høres ut i virkeligheten. Dette var så jeg får lyst til å stikke en kanyle fylt med stålplast inn gjennom pupillene mine og tette ørene mine igjen innenfra.
|
|

Innmeldt: 09.02.2011 Innlegg: 231
Til toppen
|
Det å legge ut slike låter her burde vært straffet med pisking på pung med spett...
|
|

Innmeldt: 17.01.2011 Innlegg: 10
Til toppen
|
[Ulvedal wrote:]Det triste er at dette kommer til å bli en kjempehit. "Haha, hør på denne møkkalåten, da! HAHAHA!", og så sprer det seg som flatlus i et festivaltelt. Er det rart man mister troen på menneskeheten? Skjønner virkelig ikke hva du snakker om, dette er jo en kongelåt! Derfor vil den selvsagt spre seg, hvem vil klare å motstå den herlige stemmen, fengende teksten og utrolig gode musikkvideoen?
Du får meg ikke til å skrive en signatur!
|
|
|
Du må være innlogget for å kunne svare på innlegg.
|
|