|
|
Innmeldt: 17.03.2012 Innlegg: 1
Til toppen
|
 CrunchBang Linux på en MacBook Pro med OpenBox window manager
|
|

Innmeldt: 18.03.2012 Innlegg: 8
Til toppen
|
Likte skrivebordet ditt ganske godt, Nero.
- Jeg er glad jeg aldri har kjøpt noe av en heks!
|
|

Innmeldt: 09.02.2011 Innlegg: 229
Til toppen
|
[nero wrote:]CrunchBang Linux på en MacBook Pro med OpenBox window manager Snasent :)
|
|

Innmeldt: 18.03.2012 Innlegg: 40
Til toppen
|
Ryddig og pent, med et lite hestespill. Også en av bakgrunnene er av fire fantastiske New Jersey Gutter! en av de nominert til hottest man dette året, og en vant Sexiest vegetarian 2008! Også gode, gamle Kurt Cobain! Har også sånn at bakgrunnene bytter hvert 5 minutt. Legger til mine favoritter    den der skremmer meg.
Fordi Geir Zahl er kul og har digg dialekt...
|
|

Innmeldt: 03.01.2012 Innlegg: 20
Til toppen
|
|
|

Innmeldt: 09.02.2011 Innlegg: 229
Til toppen
|
[Allen wrote:]Jeg har dette bildet Ingen halvnaken dame her... ^^,:
Tja, dette kan vel tolkes på minst to måter...
|
|

Innmeldt: 03.01.2012 Innlegg: 20
Til toppen
|
[Snublefot wrote:][Allen wrote:]Jeg har dette bildet Ingen halvnaken dame her... ^^,:
Tja, dette kan vel tolkes på minst to måter... Tolk det som du vil, min venn. ;) XD

|
|

Innmeldt: 02.05.2009 Innlegg: 34
Til toppen
|
Skriverbordet mitt. Ble litt dårlig kvalitet fordi print screen ødelegger screen capturen når jeg kjører dualscreen. http://i1186.photobucket.com/albums/z371/Nozzywozzy/DESKTOPENMIN.png
I COULD be wrong, but I seriously doubt it!
|
|

Innmeldt: 18.03.2012 Innlegg: 40
Til toppen
|
[Snublefot wrote:][Allen wrote:]Jeg har dette bildet Ingen halvnaken dame her... ^^,:
Tja, dette kan vel tolkes på minst to måter... 1. ikke pervo 2. Vil ha en kul bakgrunn 3. Synes Link er mer sexy ;) Men jeg har (to) nye bakgrunner nå:   to av dem.
Fordi Geir Zahl er kul og har digg dialekt...
|
|
|
Du må være innlogget for å kunne svare på innlegg.
|
|