Annonse:
Annonse:
Velkommen til Pondus.no forum!

En liten pause fra alt det seriøse i hverdagen!
Logg inn og sleng med leppa om alt fra skrotinger til overstegsfinter med dine Pondus-buddies!

Søk | Aktive emner

Uflaks? Alternativer
Even_Pondusen
24. januar 2012 20:56:01 Rapporter

Innmeldt: 06.01.2012

Til toppen
Nå er jeg forferdelig glad i å høre om andre folk ulykker, flaue øyeblikk e.c.t
Håper det kommer noen morsomme!!Be

Spoiler (klikk for å vise)
Øystein72
26. mai 2012 23:12:12 Rapporter

Innmeldt: 02.07.2011

Til toppen
Jeg har en historie fra noen år tilbake, på vei til jobb på Billingstad.
Det var fredag morgen etter en altfor hard torsdag kveld ute på byen, jeg satt halvsovende på toget vestover fra Oslo. Fast bestemt på ikke å sove forbi Billingstad stasjon, bet jeg meg merke i anonnseringen av hver stasjon. Etter å ha passert Slependen, som er siste stasjon før jeg skulle av, husker jeg at jeg bestemte meg for ikke å sovne. Dum som jeg var fortsatte jeg imidlertid å sitte med hodet lent inn mot vinduet, og jeg duppet naturlig nok av. Det neste som skjer er at jeg åpner det ene øyet og registrerer at toget står stille. Av ren refleks griper jeg PC-veska mi, hiver meg opp av setet, og løper i panikk mot nærmeste utgang. Døren er til min forundring ikke åpen og alle som sitter i kupeen glaner på meg, for toget har bare stoppet mellom stasjonene i påvente av signal.
Dette er en opplevelse jeg ikke ville vært foruten, men skulle heller vært en av tilskuerene...

Livet er ikke bare en dans på hoser
Snublefot
27. mai 2012 00:35:32 Rapporter

Innmeldt: 09.02.2011

Til toppen
Hadde en fin en som student. Skulle ha hatt regnskap i det nest største auditoriumet, men skolen hadde tatt inn for mange studenter så de hadde måtte flyttet den forelesningen til det største auditoriumet. Dette hadde jeg seffers ikke fått med meg, og siden det bare var andre forelesning reagerte jeg ikke på alle de fremmede fjesene. Så der satt jeg da med regnskapsbøkerne (de er store de, minst en halv meter utslått) da fransk lærinna kom inn. Jeg sitter da midt i salen, så jeg pakket bare ned bøkene og ventet til timen var over før jeg stille og roligt ruslet hjem...
Hurtigsvar Gjem hurtigsvar
Du må være innlogget for å kunne svare på innlegg.

Gå til forum
Du kan poste nye innlegg i dette forumet.
Du kan svare på innlegg i dette forumet.
Du kan slette dine innlegg i dette forumet.
Du kan endre dine innlegg i dette forumet.
Du kan lage avstemminger i dette forumet.
Du kan stemme i dette forumet.

RSS

Annonse: